I dag er jeg avanceret endnu et trin paa aegte-indfoedt-australier barometeret. Det skete, da jeg med succes shoppede et par Havaiana flip-flops. Eller "thongs" som de hedder hernede, fordi flop-flops er amerikansk og boesset. Man maerker det naesten med det samme, man faar dem paa.
Det foerste trin mod total australianisme tog jeg desuden allerede i gaar, da jeg opdagede, at jeg var automatisk er begyndt at kalde manden i receptionen, tjenerne, mine medboende og alle andre fremmede fyre jeg snakker med for "mate".
lørdag den 31. januar 2009
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar