"No neonlights, no highschool sweethearths, no drive thru, no roller skating waitresses, no goddamn cologne & NO CLOWNS! No free figurines, no dancing, no jukebox, no sophmores, no seniors, no beehives and no booths..."
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
2 kommentarer:
Der er lige nu en udstilling på Nytorv der hedder "Signspotting". Det er vist noget med en mand der har samlet sjove og pudsige skilte fra hele verden.
Kom til at tænke på din blog da jeg så reklamen - skal huske at se den inden den slutter...
Ha, det er da min opfindelse! Nå, men hvis du møder ham kan du hilse og sige, at jeg har en god samling efterhånden - der er mange flere på vej.
Send en kommentar