onsdag den 10. juni 2009

Dagens skilt; Det er derfor det er min yndlingscafé..

Nogle gange, når man er i dårligt eksamenshumør og bare vil have sin sorte kaffe, tager andre mennesker - eller i dette tilfælde en væg - bare ordene ud af munden én:


"No neonlights, no highschool sweethearths, no drive thru, no roller skating waitresses, no goddamn cologne & NO CLOWNS! No free figurines, no dancing, no jukebox, no sophmores, no seniors, no beehives and no booths..."

2 kommentarer:

Signe sagde ...

Der er lige nu en udstilling på Nytorv der hedder "Signspotting". Det er vist noget med en mand der har samlet sjove og pudsige skilte fra hele verden.
Kom til at tænke på din blog da jeg så reklamen - skal huske at se den inden den slutter...

Anders Ankerstjerne - sagde ...

Ha, det er da min opfindelse! Nå, men hvis du møder ham kan du hilse og sige, at jeg har en god samling efterhånden - der er mange flere på vej.