Det er som om at solen er lidt varmere. Luften en anelse friskere. Som om at tyngdekraften er mindre insisterende og buschaufførerne gladere og al min mad lidt mere gavmild i smagen. Sådan er det, når man har afleveret sin sidste eksamen. Nu er der kun en måneds ferie i Australien tilbage. Og jeg begynder med at gå i seng og sove længe.
Vi ses på den anden side.
mandag den 15. juni 2009
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
3 kommentarer:
#o%#&¤@%?*@¤!...
Kære Eva.
Om en måned kommer jeg hjem til mit livs største og værste eksamen. På det tidspunkt har du en måneds sommerferie foran dig.
%¤#+*$£&%@§!
Der skal jeg til at skrive bachelor..
Send en kommentar