mandag den 15. juni 2009

FREEEEDOM!

Det er som om at solen er lidt varmere. Luften en anelse friskere. Som om at tyngdekraften er mindre insisterende og buschaufførerne gladere og al min mad lidt mere gavmild i smagen. Sådan er det, når man har afleveret sin sidste eksamen. Nu er der kun en måneds ferie i Australien tilbage. Og jeg begynder med at gå i seng og sove længe.

Vi ses på den anden side.

3 kommentarer:

Eva sagde ...

#o%#&¤@%?*@¤!...

Anders Ankerstjerne - sagde ...

Kære Eva.

Om en måned kommer jeg hjem til mit livs største og værste eksamen. På det tidspunkt har du en måneds sommerferie foran dig.

%¤#+*$£&%@§!

Eva sagde ...

Der skal jeg til at skrive bachelor..