Der har været rekord-pause på bloggen, og jeg vil gerne begynde med at undskyld til alle mine fire stamlæsere (hvis man da kan kalde det det, når der ikke er noget at læse overhovedet).
Men der er eksamensperiode i Australian såvel som alle andre steder i den akademiske verden, og det betyder et hav af essays,week-exams, peer-assesments og reports, og jeg har arbejdet en hel del på en hel del af det.
Den gode nyhed er, at jeg lige har uploaded mit eksamensprojekt i det journalistiske fag jeg er hernede for at tage - og som jeg bliver betalt af EU for at klare mig rigtig godt i.
Den dårlige nyhed er, at projektet er elendigt. Men jeg har det nu alligevel sådan, at det virkelig trækker op i den gennemsnitlige vurdering af det hele, at det er afleveret og overstået!
Alt muligt andet er også blevet lagt bag mig, og det betyder, at der kun er en enkelt uge tilbage, hvor jeg skal skrive ét enkelt lille bitte essay. Mit sidste. Og så er det adios til Monash University med de uforståelige områdekort og de kartoffelbelagte pizzastykker for ever.
Det betyder også, at jeg har en chance for langsomt at starte bloggen op igen. For der er stadig en hel måned til jeg vender tilbage til Danmark, og hvis alt går efter planen bliver der også tid til lidt mere seightseeing og flere fortælleværdige historier fra landet Down Under.
mandag den 8. juni 2009
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
2 kommentarer:
Juhu!
Og ja, jeg har klikket mig ind på din blog selvom der ikke var noget at læse.. :o(
Men det er okay, så bliver man jo positivt overrasket af og til ;o)
Tak Dieuwke. Du er altså en af mine fire stamlæsere. Good to know :-)
Send en kommentar