tirsdag den 9. juni 2009

Overspringshandling?

Hvad jeg burde have lavet i dag:
Identificeret essay-spørgsmål, valgt essay-spørgsmål, identificeret relevant litteratur, læst relevant litteratur, identificeret nøgleproblemstillinger til essay, formuleret en skriftlig disposition, emailet min medstuderende eventuelle spørgsmål, læst noget mere relevant litteratur, emailet min underviser vedrørende akademisk fortolkning og referencer, påbegyndt skrivning af essay.

Hvad jeg har lavet i dag:
Set Rambo 2 og spist pizza.

Motivation er sådan en underlig størrelse...

7 kommentarer:

Eva sagde ...

Jeg burde forberede forsvar - jeg gik på druk..

Signe sagde ...

High class procrastination...
Imponerende ting du fik udrettet :)
Og ja, hvis Dieuwke er faste læser nr. 1, må jeg være nr. 2 - gad vist hvem resten er? Ved du det?

Eva sagde ...

Jeg må vidst være nr. 3 så..

Anders Ankerstjerne - sagde ...

Jah, det passer vel meget godt. Hvem er så nummer fire? Jeg kender bare statistikken, ikke navnene. Jeg håber lidt, at det er noget familie, ellers er det lidt trist. Men jeg har hørt, at mors gren i de Midtjyske også følger med, så jeg regner med dem.

Siden i nu er stamlæsere, hvad kunne I så godt lide at høre noget mere om på bloggen? Jeg har selv mistet overblikket over, hvad jeg har fået skrevet om, men jeg er sikker på, at jeg har sprunget en del over. (For eksempel om, hvor jeg bor! Jeg er jo flyttet et par gange efterhånden...)

Signe sagde ...

Hvis du er flyttet så mange gange er alt vel ved det gamle?
Men du bor vel hverken på campus eller hos underlig roommate der ikke gav nogen begrundelse for din eviction mere, vel?

Glæder mig over udsigten til flere skilte, og ellers kunne det da være interessant at høre noget om hvordan det er at studere omme på den anden side af verden. Jeg mener, hvad er f.eks. de tydeligste foreskelle på den danske og det australske undervisningssystem?

Desuden kan du jo trøste dig med at man jo sagtens kan følge med på din blog, uden at have tilmeldt sig som fast læser :)
Så mon ikke der er andre der lurer med?

Signe sagde ...

Desuden må der vel også snart komme en update på hvor langt du er i din x/100 australianisme, og hvad en bludger så er for noget?

Anders Ankerstjerne - sagde ...

Åh, Signe, godt du nævner det! Coming up...