Det er da praktisk nok, men ville det ikke være nemmere for folkene i Sydney simpelthen at fjerne skiltet, når det holder op med at gælde om tre år?
-
(Svaret er tilsyneladende nej. Hvis man kigger grundigt på det nederst af de to skilte kan man se, at det gælder fra 21/01/06 til 22/01/09, og det hænger der jo sådan set stadig...)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar