lørdag den 2. maj 2009

Hoejhuse, backpackere og folk fra Scandinavien

Sydney er en aegte metropol med masser af hoeje huse og et elendigt offentligt transportsystem. Det er ogsaa en by, hvor mennesker med rygsaekke og kufferter dominerer gadebilledet i skarp konkurrence med de asiatiske imigranter. Og saa har jeg allerede moedt flere danskere paa gaden her, end jeg kender til i hele Melbourne.

I morgen flyver jeg tilbage til Melbournes stride efteraar, og saa skal jeg nok skrive noget mere meningsfuldt om Sydney.

Ingen kommentarer: