Sydney er en aegte metropol med masser af hoeje huse og et elendigt offentligt transportsystem. Det er ogsaa en by, hvor mennesker med rygsaekke og kufferter dominerer gadebilledet i skarp konkurrence med de asiatiske imigranter. Og saa har jeg allerede moedt flere danskere paa gaden her, end jeg kender til i hele Melbourne.
I morgen flyver jeg tilbage til Melbournes stride efteraar, og saa skal jeg nok skrive noget mere meningsfuldt om Sydney.
lørdag den 2. maj 2009
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar