torsdag den 30. april 2009

Hvem sagde, at journalister kendte begraensningens kunst?

Jeg er i Sydney paa dag tre, og jeg skal nok vende tilbage med flere detajler fra den oplevelse. For nu vil jeg bare lige forsikre jer om, at jeg:

1) Har set operahuset og taget tusind billeder

2) Har set Sydney Harbor Bridge og taget tusind billeder

3) Har staaet paa Sydney harbor Bridge og taget tusind billeder - af operahuset

4) Har staaet paa operahuset og taget tusind billeder - af Sydney Harbor Bridge

5) Har staaet i Sydneys botaniske have og taget tusind billeder af operahuset OG Sydney Harbor Bridge.

Og jo, det er lige sa flot som paa tv.

Ingen kommentarer: