Jeg er i Sydney paa dag tre, og jeg skal nok vende tilbage med flere detajler fra den oplevelse. For nu vil jeg bare lige forsikre jer om, at jeg:
1) Har set operahuset og taget tusind billeder
2) Har set Sydney Harbor Bridge og taget tusind billeder
3) Har staaet paa Sydney harbor Bridge og taget tusind billeder - af operahuset
4) Har staaet paa operahuset og taget tusind billeder - af Sydney Harbor Bridge
5) Har staaet i Sydneys botaniske have og taget tusind billeder af operahuset OG Sydney Harbor Bridge.
Og jo, det er lige sa flot som paa tv.
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar