I dag har jeg spist for mange Tim Tams, været til en forkert forelæsning, drukket belgisk hvedeøl i solnedgangen, debateret bådflygtninges moralske status, vundet et spil skak imod en pensionist fra Ukraine og slået rekorden i flest prostituerede uden for mit vindue.
Gotta love Melbourne.
tirsdag den 21. april 2009
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
2 kommentarer:
IIIIh det lyder hyggeligt!
Meget hyggeligt. Mærkeligt. Men hyggeligt.
Send en kommentar