tirsdag den 21. april 2009

Sikke en dag

I dag har jeg spist for mange Tim Tams, været til en forkert forelæsning, drukket belgisk hvedeøl i solnedgangen, debateret bådflygtninges moralske status, vundet et spil skak imod en pensionist fra Ukraine og slået rekorden i flest prostituerede uden for mit vindue.

Gotta love Melbourne.

2 kommentarer:

Dieuwke sagde ...

IIIIh det lyder hyggeligt!

Anders Ankerstjerne - sagde ...

Meget hyggeligt. Mærkeligt. Men hyggeligt.