Præsentation, fremlægning, interviewbrief, researchbrief, position paper, essay og tøjvask (med hjælp fra naboens tørretumbler): DONE!
Nu er det påskeferie. Ni dage i Tasmanien. Intet studie. Søvn. Masser af søvn.
Nåh ja, ikke lige i nat. Jeg skal op imorgen klokken 4.30 for at nå mit fly.
Vi skrives ved, når jeg kommer til Tassy. God påske til alle!
tirsdag den 7. april 2009
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
2 kommentarer:
Undskyld mig, Anders, men har du tænkt dig at tage til Tasmanien for at SOVE?! Jeg havde da forventet at du også i det mindste ville kigge dig lidt omkring - ellers kunne du vel lige så godt blive hjemme..
blah blah blah.
Send en kommentar