tirsdag den 7. april 2009

Påskeferie!

Præsentation, fremlægning, interviewbrief, researchbrief, position paper, essay og tøjvask (med hjælp fra naboens tørretumbler): DONE!

Nu er det påskeferie. Ni dage i Tasmanien. Intet studie. Søvn. Masser af søvn.

Nåh ja, ikke lige i nat. Jeg skal op imorgen klokken 4.30 for at nå mit fly.

Vi skrives ved, når jeg kommer til Tassy. God påske til alle!

2 kommentarer:

Dieuwke sagde ...

Undskyld mig, Anders, men har du tænkt dig at tage til Tasmanien for at SOVE?! Jeg havde da forventet at du også i det mindste ville kigge dig lidt omkring - ellers kunne du vel lige så godt blive hjemme..

Anders Ankerstjerne - sagde ...

blah blah blah.