onsdag den 1. april 2009

Vegetarianer?

I dag opdagede jeg, at jeg ikke har spist kød i tre dage. Det er ikke med vilje. Det er bare fordi der er så utroligt mange gode vegetarrestauranter hernede. Og fordi jeg har haft for travlt til, selv at lave ordentlig mad.

Men tanken gør mig alligevel en smule utryg, så imorgen planlægger jeg et frontalt angreb på noget i retning af en stegt kylling.

Ingen kommentarer: