tirsdag den 31. marts 2009

Dårlig dag

I dag sov jeg over mig og droppede de første to lektioner på det fjerne Campus. Så kom jeg for sent til sporvognen og nåede kun med nødt og næppe op på skolen til min anden lektion.

I det efterfølgende gruppearbejde var det min tur til at fremlægge en tekst til diskussion, som ingen andre end mig havde læst.

Bagefter ventede jeg i en time på en ven fra universitetet, hvorefter vi kørte igennem myldretrafikken og ud til den italienske forstad, hvor vi spise en meget dårlig sandwich, og jeg fortrød at have taget mørke jeans på, da solen for alvor kom frem.

Så fik jeg hovedpine og kvalme og faldt i søvn på vej hjem, hvor jeg drak tre liter vand, tog et bad og kom til at surfe internettet indtil klokken halv to om natten.

Imorgen SKAL jeg altså bare få lavet en helt utrolig masse...

Ingen kommentarer: