fredag den 20. marts 2009

Dagens skilt: Men hvad hvis man MANGLER blod??

Når man går rundt i gaderne i den centrale by, er der konstant skilte, der viser hen til blodbanken. Disse skilte har - som de eneste overhovedet - fået den bedst tænktelige placering i gadebilledet - lige ved siden af vejnavnene. Det synes jeg naturligvis er rigtig smart, for så kan bloddonorere altid finde frem.

Men er der ikke mange andre ting, som man med fordel kunne skilte med i stedet? - For eksempel, hvordan man finder hen til skadestuen?

4 kommentarer:

Eva sagde ...

står der "Flanders st" på det andet skilt?

Anders Ankerstjerne - sagde ...

Nej, der står Flinders st. Krydset her er imellem Flinders st. og Elizabeth st., men skiltene til bloddonorerne er over hele indre by...

Eva sagde ...

Flinders må være Flanders' australske fætter..

Anders Ankerstjerne - sagde ...

Du er tosset...