Med undtagelse af to ubetydelige byger - begge henrykt refereret her paa bloggen paa de respektive dage i februar - har Melbourne vaeret underlagt en ulasteligt blaa himmel siden jeg kom her d. 28. januar.
Det er slut nu. Igaar holdt det blaesende graavejr sit indtog og forvandlede mit sommerparadis til typisk dansk efteraar. Igaar var sjovt nok ogsaa dagen, hvor mine to medstuderende kom paa besoeg fra det regnbefaengte Sydney.
Tilfaeldigt? Mon dog...
onsdag den 4. marts 2009
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar