mandag den 9. marts 2009

Dagens skilt: Noget af det sjoveste ved grafitti...

...er, når man sætter sit 'tag' på steder, hvor andre ikke har fundet på at sætte dem før. Det gælder vist især i særdeleshed, hvis man 'tagger' et sted, der er lidt forbudt. (Eller måske endda meget forbudt, afhængigt af den individuelle grafittimalers street-credit-ambitions-niveau.)


Så hvad gør man så, hvis man er træt af, at de lokale knallertbøller maler grafitti på ens ejendom? Man kommer dem i forkøbet og maler på den selv.

Ingen kommentarer: