Så hvad gør man så, hvis man er træt af, at de lokale knallertbøller maler grafitti på ens ejendom? Man kommer dem i forkøbet og maler på den selv.
mandag den 9. marts 2009
Dagens skilt: Noget af det sjoveste ved grafitti...
...er, når man sætter sit 'tag' på steder, hvor andre ikke har fundet på at sætte dem før. Det gælder vist især i særdeleshed, hvis man 'tagger' et sted, der er lidt forbudt. (Eller måske endda meget forbudt, afhængigt af den individuelle grafittimalers street-credit-ambitions-niveau.)
Så hvad gør man så, hvis man er træt af, at de lokale knallertbøller maler grafitti på ens ejendom? Man kommer dem i forkøbet og maler på den selv.
Så hvad gør man så, hvis man er træt af, at de lokale knallertbøller maler grafitti på ens ejendom? Man kommer dem i forkøbet og maler på den selv.
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar