To timer på væggen var nøjagtig lige så afslappende, som jeg havde håbet på. - Jeg har krampe i det ene baglår, vabler på begge hænder, ømme muskler overalt på armene og ryggen, fantastisk ondt i tæerne og så kan jeg ikke længere rette mine fingre ud.
Derfor holder jeg op med at skrive nu, og går i seng...
2 kommentarer:
Så kan du lære det!! Jeg var faktisk også på væggen i sidste uge.. Og var også helt smadret i to dage.. Vi burde klatre sammen næste gang vi er i samme by - hvor de altså har en klatrevæk!
Det burde vi helt sikkert! Men se lige på os to - hvad er chancerne for, at vi befinder os i den samme by - OG at den har en klatrevæg???
Man har bare lov at håbe! :-)
Send en kommentar