mandag den 16. marts 2009

Av..! Av..! Av..! Av..!

I dag var jeg til den første træning med klatreklubben. Efter et par fantatiske klatreture i Thailand sidste år blev jeg helt vild med sporten, og så er det med at slå til, når muligheden byder sig. Der er nemlig ikke mange klatrehuse i Danmark - og de er alt, alt for dyre.

To timer på væggen var nøjagtig lige så afslappende, som jeg havde håbet på. - Jeg har krampe i det ene baglår, vabler på begge hænder, ømme muskler overalt på armene og ryggen, fantastisk ondt i tæerne og så kan jeg ikke længere rette mine fingre ud.

Derfor holder jeg op med at skrive nu, og går i seng...

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Så kan du lære det!! Jeg var faktisk også på væggen i sidste uge.. Og var også helt smadret i to dage.. Vi burde klatre sammen næste gang vi er i samme by - hvor de altså har en klatrevæk!

Anders Ankerstjerne - sagde ...

Det burde vi helt sikkert! Men se lige på os to - hvad er chancerne for, at vi befinder os i den samme by - OG at den har en klatrevæg???

Man har bare lov at håbe! :-)