torsdag den 2. april 2009

Jamen hvad ER det??

Jeg er i gang med en ret intens uge inden påskeferien slår til i den næste. Det vil sige, at jeg arbejder på afleveringer i alle mine fire fag på samme tid, og at jeg skal have det hele klar inden weekenden er slut.

Desværre har jeg aldrig arbejdet med "essays" før, og jeg har virkelig ingen idé om, hvad et "academic paper" indebærer. Og når mine undervisere forklarer mig, at det bare handler om at jeg skal "show, that you have done an extensive academic research" er det eneste jeg kan sige bare; "...but how?"

Ingen kommentarer: