søndag den 3. maj 2009

Når billeder siger mere end tusind ord

Så er det på tide at sige noget meningsfuldt om Sydney. Sydner er en storby på alle de måder, som Melbourne ikke er det på; trafik, travlhed og masser af meget høje huse.

Alle storbyer har et historisk vartegn, og Sydneys er Sydney Harbor Bridge, verdens tungeste og bredeste af sin slags lavet i rent stål i 1840'erne og noget af et vartegn for byen;


Som alle større byer i Australien er der også en meget dejlig strand. I Sydney er den dejlige strand og meget berømt. Bondi Beach danner blandt andet lokation for fantastiske tv-serier såsom "Bondi Rescue" og Bondi Vet". Og masser af surfere, naturligvis.

Der er efterår, men der kan altså stadig være godt vejr i New South Wales, og vandet er lige over 20 grader.

Noget jeg har glemt at nævne? Nåh ja, så har det jo også det der operahus. Her er for eksempel operahuset fra oven:
Operahuset set fra vandet:
Operahuset set tæt på:
Operahuset med regnbue:
Og til sidst (tadaa); Operahuset i solnedgang:

Værs'go at skifte film.

Ingen kommentarer: