Jeg kan ikke skrive et blogindlæg i dag, for jeg har meget, meget travt med at finde ud af at afslutte følgende delkonklusion på mit essay:
-Even though both Osama Bin Laden and Ali Al-Husseini Al-Khamene deploy a discoursive frame of highly normative values and ideals rooted in islamist fundamentalism and radical islamism, the very core of their arguments still seem to be derived from explicit examples of U.S. foreign policy in the region. According to O’Connor, this also seems to be the case when we look at other radical anti-american groups such as World Islamic Front and Islamic Jihad[1]. Thus it seems, that neither the most radical anti-americanism, nor the less determined kind, is based on an ideological rejection af american values but on a contemt for very specific parts of U.S. policy along with a regional struggle for territorial rights.
...og så...?
søndag den 10. maj 2009
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
4 kommentarer:
..og ja, jeg HAR set stavefejlen..
nu er det jo svært når man ikke har læst opgaven, men der skulle vel nødig komme noget nyt i konklusionen. Er det bare en catchy phrase til at afslutte du leder efter?
For sent, Eva. Den er afleveret. Og det jeg ledte efter var de andre 2/3 af essayet. :-(
Nu får vi at se, hvad karakteren bliver. "Pass" lyder fornuftigt..
hmm.. nå, men mit foreslag til et "og så..?" havde ellers været:
"and that's how the cookie crumples"
håber du består:)
Send en kommentar