Historien ganske kort:
EEEEWWWW!
*WHACK!*
... EEW, EEW, EEW, EEEEEEEEEW!!!
*WHACK!*
*WHACK!*
*WHACK!*
...
- *WHACK!WHACK!WHACK!WHACK!!!*
. . .
Eww...
fredag den 20. marts 2009
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Falder man af jordkloden, hvis man rejser langt nok sydpå? Findes der i virkeligheden kænguruer? Hvad er en "bludger"? Og er det muligt at opnå 100 % australianisme paa kun 6 måneder? Det er blot få af de spørgsmål, som denne blog vil besvare i løbet af de kommende 6 måneder. Stay tuned, mate.
1 kommentar:
Aaaaaaaad!!!!!!!!!!!!!! Klaaaamt..!!
Var den stor? AAAD!! Føj...
Send en kommentar