mandag den 23. marts 2009

...

Jeg ville have skrevet et rigtig muntert indlæg i dag. Noget om, hvordan jeg studerer, måske. Eller om, hvor jeg bor.

Men da min udlejer kom ind i dag, bad hun mig om at flytte ud hurtigst muligt. Tilsyneladende "is it not really working out" for hende. Jeg har lidt svært ved at forstå det, eftersom vi stort set ikke er hjemme på samme tid. Men jeg har ikke tænkt mig at grave videre i det. Jeg er ganske enkelt for sur.

I stedet har jeg tænkt mig, at starte forfra på at besvare annoncer og ringe mennesker op, så jeg forhåbentlig kan finde et sted at være i resten af min tid hernede.

Jeg lover, at jeg er i bedre humør imorgen.

1 kommentar:

Dieuwke sagde ...

Ej, ej ej ej! Typiskt :o(
Har en smule ondt af dig, du har jo slet ikke flyttet særlig meget rundt de sidste år.. :oS Og, hvis jeg var i nærheden, ville jeg gerne hjælpe dig med at flytte (så meget som jeg nu nytter til den slags) alt imens vi kaster foragtende blikke på din udlejer.
Jeg krydser fingre for at du finder noget nyt rigtig hurtigt!