lørdag den 14. marts 2009

Dagens skilt: "-Immobilize the WHAT???"

Dagens skilt er ikke spor sjovt. Slet ikke, når det sidder på døren til toilettet.

40 meter fra der, hvor man sover.

På jorden. Under åben himmel.

380 kilometer fra den nærmeste by.



Ifølge plakaten er der dog kun en enkelt af de tre lokale slanger, der for alvor er dødelig. Godnat og sov godt...

4 kommentarer:

Dieuwke sagde ...

Du kan lige VOVE på at blive bidt af sådan én hvis du befinder dig det sted du beskriver..
Er ikke sikker på det hjælper at jeg sidder og vifter strengt med min pegefinger i lille Kbh på den anden side af kloden. Men man har vel lov at håbe..

Signe sagde ...

Scary! Held og lykke med det...eller hvad man nu kan sige til den oplysning?

Anders Ankerstjerne - sagde ...

Hvis jeg støder på en farlig slange, skal jeg nok fortælle den, at du sidder i KBH og vifter, Dieuwke.

Desuden er det edderkopperne jeg er bange for, ikke slangerne. Australiens mest dødelige edderkop - the funnelweb spider - lever heldigvis slet ikke i Melbourne, men holder til i Sydney, hvor den lever af uvidende udvekslingsstuderende og hjemløse kinesere..

Dieuwke sagde ...

Ej, det gjorde det jo ikke bedre med edderkopper, vel! Ih, tror du skræmmer mig helt væk fra nogensinde at ville til Australien.. Og det lød endda så dejligt indtil du kom med alle krybdyrene!