søndag den 5. april 2009

Akademisk livsstil

Nu er klokken igen blevet to om natten, imens jeg arbejder på mine essays. Det er fjerde dag i træk.

Jeg har ondt i øjnene. jeg har ondt i ryggen. Jeg har udviklet en tendens til, spontant at stirre på ting i op til ti minutter, indtil jeg kommer i tanke om, hvad de er til. Mine fingre ryster, min ånde smager af kaffe og jeg har ikke flere neglerødder tilbage.

Det er skønt at være studerende, siger jeg bare. Halleluja.

2 kommentarer:

Eva sagde ...

Du har lige beskrevet mit liv de 2 måneder om året, jeg har eksamen..

Anders Ankerstjerne - sagde ...

Jeg er ret sej med ord.