onsdag den 15. april 2009

Coast-to-coast, ministyle

Det tog cirka seks dage at rejse Tasmanien rundt - sydkyst til vestkyst til nordkyst til oestkyst - og tilbage til sydkysten. Seks dage til at klatre op ad tre bjerge, bade i The Bass Strait, kigge paa verdens andet hoejeste trae, se en sael, en albatros og en havoern og vandre igennem en af verdens vigtigste naturparker. Og seks dage uden saa meget som en enkelt lille bitte smule signal paa mobiltelefonen eller skyggen af computer og internet.

Deraf den doede blog.

Jeg er tilbage i Hobart nu, det er allerede aften, og det eneste der er tilbage for mig at goere er at spise mere seafood, udveksle emailadresser med belgiske piger og staa tidligt op for 14. dag i traek for at naa et fly tilbage til fastlandet. Alt det saedvanlige..

Men eftersom jeg har afsat resten af paaskeferien til at ligge paa en sofa/i et karbad og se tv, har jeg reserveret bloggen til at fortaelle lidt mere om Tasmanien i de kommende par dage. Part 1 foelger imorgen. Kig forbi.

2 kommentarer:

Simon Brolund sagde ...

WEEE...
Så er det blog tid, 7 dagen uden blog det er ikke rart.

Det kunne lyde ironisk, men hygger mig fatkist med at kigge ind forbi og se hvad der sker...

Skriv mand skriv...

Anders Ankerstjerne - sagde ...

Ironisk? Nej, det lyder naturligt, fornuftigt, sundt,meningsfuldt, sympatisk, livsbekræftende og forståeligt!

Men tusind tak. Nogle gange bliver jeg i tvivl om, hvorvidt der rent faktisk er andre end mig, der kigger på bloggen.