Nu har jeg kæmpet for at komme tidligt ud af sengen i de sidste tre dage -uden held. Forklaringen er, at mit indre ur kan ikke finde ud af, hvorfor året pludselig går baglæns.
En af finterne ved at bytte en dansk vinter ud med en australsk sommer er nemlig, at man får et ekstra efterår med i købet.
Så i dag har jeg set tv, hørt musik, læst bøger, været på facebook og drukket tonsvis af the, kaffe og varm chokolade bag lukkede persienner.
...mand, hvor er det umuligt at vedligeholde en spændende blog med sådan en hverdag, hva'?
fredag den 24. april 2009
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
1 kommentar:
Du har ret. Du laver jo nøjagtigt de samme ting, som enhver anden gennemsnitsstuderende laver hver dag i Danmark.. At du gør det i Australien er blot semantik..
ud og red koalabjørne med dig!
Send en kommentar