onsdag den 18. marts 2009

12/100 australianisme - 15 minutes of fame

Jeps - når man optræder i en vox pop i byens lokale trafikavis, så er man da begyndt at høre til, ikke?

4 kommentarer:

Eva sagde ...

...trafikavis?

ja det er godt nok chik..

Anders Ankerstjerne - sagde ...

Årh, du er bare misundelig, fordi det kun tog mig få måneder at blive berømt i Australien, imens du stadig kæmper for at komme i Urban...

Eva sagde ...

Jeg har da lige sendt en artikel ind til semikolon! nå hva!
Desuden har jeg da formået at komme i tv2 nyhederne!

Anders Ankerstjerne - sagde ...

...det tæller ikke, hvis man er i avisen, fordi man er fuld og kaster med flasker, Eva. Det skal være ordentligt!