Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Falder man af jordkloden, hvis man rejser langt nok sydpå? Findes der i virkeligheden kænguruer? Hvad er en "bludger"? Og er det muligt at opnå 100 % australianisme paa kun 6 måneder? Det er blot få af de spørgsmål, som denne blog vil besvare i løbet af de kommende 6 måneder. Stay tuned, mate.
4 kommentarer:
...trafikavis?
ja det er godt nok chik..
Årh, du er bare misundelig, fordi det kun tog mig få måneder at blive berømt i Australien, imens du stadig kæmper for at komme i Urban...
Jeg har da lige sendt en artikel ind til semikolon! nå hva!
Desuden har jeg da formået at komme i tv2 nyhederne!
...det tæller ikke, hvis man er i avisen, fordi man er fuld og kaster med flasker, Eva. Det skal være ordentligt!
Send en kommentar