fredag den 20. februar 2009

10/100 australianisme - used to the draught

Det kan godt være, at de er kede af al regnen oppe i Sydney, men det er svært at have ondt af dem her på den sydlige spids. Her er nemlig ingen vand. Til gengæld er der masser af æggeure, plakater, sparebrusere og kampagner for vandbesparelse. Efter tre uger i Vidtoria er det helt naturligt for mig, at et bad tager 4 minutter. Jeg kan slet ikke forestille mig, hvor glad min far bliver ved tanken..

Ingen kommentarer: