lørdag den 21. februar 2009

Ramt af hjemve

I dag sad jeg i toget med tre piger i 50 minutter. De snakkede alle sammen om, hvor meget de savnede deres kærester, og hvem der fik besøg hvornår ,og hvad de skulle lave.


Jeg ville ikke rigtig blande mig, men fulgte alligevel med i den entusiastiske samtale, og så var det, at det pludselig slog mig, at oddsene for at få besøg af sin motorcykel er utroligt små. Den kan jo ikke engang læse min blog...


Tusind tak til Michael, der passer godt på den i garagen hjemme i Vejle.

Ingen kommentarer: