torsdag den 19. februar 2009

Dagens skilt: trafik der rimer!

Jeg falder stadig over sjove skilte med jævne mellemrum. På west gate bridge står der for eksempel på en lygtepæl, at det er forbudt at stille sin hest her - hvilket giver rigtig god mening, fordi west gate bridge er en rigtig travl færdelsrute!

Jeg var også nødt til at gå ind i en af butikkerne på Brunswick st., ganske enkelt fordi det eneste tegn på hvad butikken solgte, var ejerens håndskrift på ruden; "Really cheap shit!" (De solgte goth-tøj og støvler, hvilket måske forklarer kundeappellen i ordvalget.)

Men mit favorit-skilt i denne uge er alligevel det venlige skilt, der minder trafikanter ved mit campus om, at de skal køre meget langsomt med et frisk lille rim. Det gør det så nemt at huske..

Ingen kommentarer: