søndag den 1. februar 2009

Nu 3/100 australier - man koerer altsaa i venstre side.

I dag tog jeg endnu et skridt mod total australianisme, da jeg automatisk kiggede til hoejre inden jeg traaedte ud paa koerebanen og dermed behaendigt undgik at blive koert over af en forbipasserende taxi. En reaktion, som baade jeg og den australske trafik har efterspurgt insisterende, siden jeg begyndte at vandre omkring i gaderne hernede.

Ingen kommentarer: