Da Neil Armstrong og Edwin Aldrin landede paa maanen, var de noedt til at foretage en vanskelig del af rejsen uden kontakt og opbakning fra kontrolbasen i Houston. Imens de kredsede sig ind paa den forrevne overflade, var de nemlig noedt til at flyve bagom maanen, og saaledes afskaere al radiokontakt og kommunikation i oevrigt med det nervoese NASA.
Det er naesten det samme, jeg skal til. Vaerre faktisk, for hvor Neil og Buzz kun behoevede at udholde total isolation i faa minutter, maa jeg gennemgaa flere dage i traek uden kontakt til den civile verden.
Det jeg proever at sige er, at bloggen bliver stille, indtil jeg ankommer til Adelaide paa torsdag. Det er altsaa vanskeligt at fange internet i bushen.
Jeg ville gerne have skrevet lidt mere om det centrale Melbourne, og om de fine skilte jeg kigger efter, ligesom jeg er blevet mindst 6/100 australier siden jeg sidste gjorde status. Men klokken er allerede 01, jeg skal op igen om tre timer, og saa kom jeg til at bruge aftenen paa at spille kort med nogle mennesker fra Berlin.
Jah..
Vi ses paa den anden side.
fredag den 6. februar 2009
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
1 kommentar:
Spændende!
Glæder mig at høre hvordan det gik!
Send en kommentar