Jeg har vaeret paa sightseeing i dag, til den helt store guldmedalje. Jeg har betalt entre. jeg har spurgt om vej og ja - jeg har taget billeder.
I know... Men jeg lever stadig!
Desvaerre er jeg for traet til at skrive om min dag nu. Der er quiz i baren, vi er ved at vinde en masse fadoel, fordi jeg ved, at verdens mest doedelige sygdon er apoplexi, og fordi jeg og mit hold af britiske backpackere snyder ved at skrive sms'er til folk vi kender. Det eneste jeg kan naa er at give jer dagens skilt, der faktisk er skriften paa en t-shirt (som jeg hurtigst muligt anskaffer mig!).
T-shith: "Cereial Killer" (+ billede af en ske :-)
Jeg grinede i 10 minutter, da jeg saa den. Maaske er det bare fordi jeg er fuld...
Mere imorgen. Vi skrives ved.
tirsdag den 3. februar 2009
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
4 kommentarer:
He he ja den T-shirt må du have dig. Jeg glæder mig allerede til alle de historier du kan fortælle når du kommer hjem.
Hvad jeg dog er skuffet over ved dig er at du er blevet turist. tsk tsk. men skidt pyt skulle jo ske. Du må have det min ven. Jeg skulle hilse fra Heidi og Nano
Cereial Killer - det er sgu da sjovt!
Jeg har en film du skal se så, så snart du kommer hjem.. Det er bare en lille én, men ordet Cereal Killer befinder sig i den og fik mig til at grine højt, så det er ikke HELT nyt ;o)
Glæder mig til at se din t-shirt, dog!
Det er verdens sejeste T-shirt. Men jeg har ikke fundet et sted endnu, hvor jeg kan faa fat i en. Still searching...
Send en kommentar