Foerst brugte jeg to dage paa at faa min computer til at gaa paa universitets netvaerk - uden held. Saa brugte jeg en uge paa at faa min telefon til at virke med det australske nummer. Dernaest tog det mig flere dage at finde en omformer, saa jeg kunne oplade mit kamera. Imens blev min Ipod stjaalet af de britiske backpackere, der holdt mig vaagen med to dages uafbrudt genopfoerelse af blaa mandag.
Min elektriske tandboerste er, af uransagelige aarsager, holdt op med at fungere, min transportable harddisk fryser, naar jeg vil kopiere billeder til den og det transportable bredbaand, som jeg koebte i forgaars, viste sig at vaere ubrugeligt, fordi Elwood (igen, Melbournes taettest befolkede omraade) tilsyneladende er et saakaldt "coverage-gap".
I gaar sluttede ringen sig selv, da en ukrainsk fyr, der holder sine roomies vaagne ved hoejlydt at kradse sig selv i soevne, boejede min telefonoplader til ubrugelighed i et hjaelpeloest forsoeg paa at laane lidt streom fra min adapter.
Det eneste elektroniske udstyr jeg stadig mangler at tage i anvendelse hernede, er min diktafon. Faktisk tror jeg ikke laengere, at jeg toer...
tirsdag den 24. februar 2009
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
1 kommentar:
Jeg har lige fået et nyt super-über-bedre-end-alle-de-andre-musikanlæg:) jeg tænker, jeg bruger den næste uge på at høre alle mine cd'er igennem (i fornyet toptunet kvalitet)..
øhøm.. det jeg ville sige var: elektronik fungerer tilsyneladende kun på den nordlige halvkugle..
Send en kommentar